3 redenen waarom je niet zelf een claim moet indienen
maandag 5 september 2016
Om maar even met de deur in huis te vallen: wij van Vlucht-Vertraagd.nl willen gewoon eigenlijk niet dat je in contact bent met de luchtvaartmaatschappijen, want je bent waarschijnlijk al ontzettend gefrustreerd van de vertraging van drie uur of meer. Hier zijn daarom 3 goede redenen waarom je het niet moet proberen:
Juridisch jargon
Er zijn vele juridische fijne kneepjes waar je je alleen doorheen moet navigeren en die ook nog eens heel wat van je vrije tijd opnemen. Want eerlijk: heb jij zin om je te verdiepen in de Europese wetgeving (EU 261)?
Waarom jezelf laten stressen wanneer Vlucht-Vertraagd.nl een team heeft van juridische experts die de Europese wetgeving nog beter kennen dan hun eigen moeders en ervan genieten om luchtvaartmaatschappijen op hun plaats te zetten en passagiers hun beloofde compensatie te geven.
De luchtvaartmaatschappijen gebruiken jargon waardoor je met meer vragen zit dan antwoorden. Zoals ‘de vlucht is vertraagd wegens operationele omstandigheden op een voorgaande vlucht’. Dit is onmogelijk om voor de passagier te achterhalen of dit echt het geval was, maar voor ons niet!
Naast dat de luchtvaartmaatschappijen je bombarderen met vakjargon, zijn ze ook nog eens extreem vaag in hun communicatie. Een reden die veel wordt gebruikt voor een vertraging is: ‘omgeleid vanwege een gouvernementele avondklok’. Maar dit is zeker geen reden om een claim af te wijzen.
Een snel bezoekje aan onze website bespaart jouw uren, dagen of wel niet weken wachten op een reactie van de luchtvaartmaatschappij. Dat doen wij wel voor je.
De tijd die in het in beslag neemt
Wanneer je weet hoe je iets moet doen, duurt het niet zo lang. Maar probeer voor het eerst een claim in te dienen voor een vluchtvertraging, daar gaat héél wat tijd in zitten. Tenzij je weet wat je moet doen! Gelukkig waren wij een van de eerste claimbedrijven die wel weten wat we met passagiersrechten aan moeten.
Wanneer je besluit om in je eentje een gigantische airline aan te vechten, dan kan je een lang wachtend proces verwachten. Maar als je Vlucht-Vertraagd.nl al het werk laat doen dan kun je er vergif op innemen dat het proces een stuk sneller zal verlopen. Wanneer je de juiste documenten hebt aangeleverd, kunnen wij de strijd aan gaan met de maatschappij.
Wanneer een luchtvaartmaatschappij een brief van ons ontvangt met een claim, dan weten ze gelijk dat het om serieuze zaken gaat en dat wij de middelen hebben om een rechtszaak te starten. Dus wat we eigenlijk willen zeggen is dat de luchtvaartmaatschappijen reageren op onze communicatie en dat de passagier daardoor wordt uitbetaald.
We willen je ervaring met vliegen niet verpesten
Reizen per vliegtuig is nog steeds een luxe voor velen en kan het hoogtepunt van je jaar zijn. Dit maakt het nog belangrijker om niet te dealen met vertragingen en annuleringen die alleen maar je herinneringen verpesten van je leuke trip. Laat ons het werk doen. Airlines hebben namelijk niet het recht om jouw ervaringen te verpesten. Het enige wat wij willen waar jij mee wegkomt is een lekker bedrag op je rekening gewonnen door Vlucht-Vertraagd.nl.
Bevalt het wat je hebt gelezen? Houd onze blog en laatste nieuws in de gaten of volg ons op Facebook, Twitter of Instagram.
Vond je deze inhoud leuk?
Bedankt, je hebt onze dag goed gemaakt!
Therapie is duur - help ons beter te worden!
Goed ontvangen, bedankt!