Airline spelt eigen naam verkeerd op toestel
woensdag 10 oktober 2018
De Aziatische luchtvaartmaatschappij Cathay Pacific heeft een blunder gemaakt met hun eigen naam op een een nieuwe Boeing. Er stond namelijk in plaats van 'Cathay Paciic' op de zijkant van het toestel.
De airline nam de fout sportief op, door er zelf op social media over te posten met de opmerking: "Oeps, deze belettering blijft niet lang! Ze gaat terug naar de werkplaats". Ook sommige reizigers konden de fout wel waarderen. Zo reageerde iemand dat wanneer je wordt geweigerd op een vlucht, omdat je per ongeluk je naam verkeerd op je ticket staat gespeld, je jezelf kan troosten met de gedachte dat airlines die fout dus zelf ook wel eens maken.
Oops this special livery won’t last long! She’s going back to the shop!
— Cathay Pacific (@cathaypacific) 19 september 2018
(Source: HKADB) pic.twitter.com/20SRQpKXET
Vragen? Neem contact met ons op!
Heb je na het lezen van deze informatie nog vragen? Neem gerust contact met ons op! Wij zien hier om jou te helpen. Je kunt ons bellen van maandag tot en vrijdag tussen 9:00 en 12:00 en van 14:00 tot 17:00 op +31 20 261 67 61 .
Trustpilot reviews van Vlucht-vertraagd.nl
Vond je deze inhoud leuk?
Bedankt, je hebt onze dag goed gemaakt!
Therapie is duur - help ons beter te worden!
Goed ontvangen, bedankt!